Justin timberlake what goes around

Posted on by

What Goes Around... Comes Around testo

justin timberlake what goes around

[Part I: What Goes Around ] [Verse 1: Justin Timberlake] Hey, girl. Is he everything you wanted in a man? You know I gave you the world.

con

It was written and produced by Timberlake, Timbaland , and Danja. The song was said by Timberlake to be about betrayal and forgiveness, and was described by some music critics as a "sequel" to his single " Cry Me a River ". The song received generally positive reviews from music critics. The song was retitled " What Goes Around It became Timberlake's third consecutive number-one hit on the Billboard Hot Internationally the song was also successful, reaching the top ten in countries such as the United Kingdom, Canada, New Zealand, Germany, and Australia. The song was later certified two-times platinum in Australia, gold in the United States and gold in New Zealand.

We and our partners use cookies on this site to improve our service, perform analytics, personalize advertising, measure advertising performance, and remember website preferences. By using the site, you consent to these cookies. For more information on cookies including how to manage your consent visit our Cookie Policy. This content is available customized for our international audience. Would you like to view this in our US edition? Would you like to view this in our Canadian edition? Would you like to view this in our UK edition?

Hey girl, is he everything you wanted in a man? You know I gave you the world world You had me in the palm of your hand. So why your love went away I just can't seem to understand Thought it was me and you babe baby Me and you until the end But I guess I was wrong Don't want to think about it Don't want to talk about it I'm just so sick about it Can't believe it's ending this way Just so confused about it Feeling the blues about it I just can't do without ya Tell me is this fair? Is this the way it's really going down? Is this how we say goodbye? Should've known better when you came around should've known better that you were gonna make me cry Now it's breaking my heart to watch you run around Cause I know that you're living a lie That's okay baby cause in time you will find What goes around, goes around, goes around Comes all the way back around What goes around, goes around, goes around Comes all the way back around What goes around, goes around, goes around Comes all the way back around What goes around, goes around, goes around Comes all the way back around What goes around comes around Yeah What goes around comes around You should know that What goes around comes around Yeah What goes around comes around You should know that yeah Don't want to think about it no Don't want to talk about it hm I'm just so sick about it Can't believe it's ending this way Just so confused about it uh Feeling the blues about it yeah I just can't do without ya Tell me is this fair? You will get 3 free months if you haven't already used an Apple Music free trial.

Lyrics licensed by LyricFind. Sign In Don't have an account? Start a Wiki. This song has been covered by Alesana under the title " What Goes Around Comes Around ". This song is featured in the television series Gossip Girl.

What do you mean, "Who? Trust me. I've just saved you over nine minutes of your life. He is beefy, if slightly whiny. She is coquettish and offish in that way she was in Lost in Translation and basically every other film. The dialogue is far too long, vague and dull to transcribe, but can be boiled to this:.

Sign in. Michael McKean draws on his acting credits to share his best Hollywood stories as he plays our game of "Role the Dice. Watch now. Comes Around Video An Elderly woman reflects on the life of her deceased husband, starting from when they first met, to when they share their last dance.



English Script Request

Justin Timberlake - What goes around -

Justin Timberlake - What goes around. Hey girl, is he everything you wanted in a man You know I gave you the world You had me in the palm of your hand So why your love went away I just can't seem to understand Thought it was me and you baby Me and you until the end But I guess I was wrong Don't want to think about it Don't want to talk about it I'm just so sick about it Can't believe it's ending this way Just so confused about it Feeling the blues about it I just can't do without ya Tell me is this fair? Is this the way it's really going down? Is this how we say goodbye? Should've known better when you came around That you were gonna make me cry It's breaking my heart to watch you run around 'Cause I know that you're living a lie That's okay baby 'cause in time you will find What goes around, goes around, goes around Comes all the way back around repeat 4x Now girl, I remember everything that you claimed You said that you were moving on now And maybe I should do the same Funny thing about that is I was ready to give you my name Thought it was me and you, babe And now, it's all just a shame And I guess I was wrong Don't want to think about it Don't want to talk about it I'm just so sick about it Can't believe it's ending this way Just so confused about it Feeling the blues about it I just can't do without ya Can you tell me is this fair?

Hey Girl Is he everything you wanted in a man? You know I gave you the world You had me in the palm of your hand So why your love went away I just can't seem to understand Thought it was me and you, baby Me and you until the end But I guess I was wrong Don't wanna think about it Don't wanna talk about it I'm just so sick about it I can't believe it's ending this way Just so confused about it Feeling the blues about it I just can't do without ya Tell me is this fair Is the way it's really going down? Is this how we say goodbye? Is the way it's really going down? Shoulda known better when you came around That you were gonna make me cry Now it's breaking my heart to watch you run around Cause I know that you're living a lie But that's ok, baby, cause in time you will find What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around Yeah What goes around comes around Yeahhh What goes around comes around You should know that What goes around comes around Yeahhh What goes around comes around You should know that Don't wanna think about it Don't wanna talk about it I'm just so sick about it I can't believe it's ending this way Just so confused about it Feeling the blues about it I just can't do without ya Tell me is this fate Is the way it's really going down? Shoulda known better when you came around That you were gonna make me cry It's breaking my heart to watch you run around Cause I know that you're living a lie But that's ok, baby, cause in time you will find What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around What goes around comes around, baby What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around What goes around comes around, baby What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around Yeah [ Comes Around Interlude ] Yup Yup Yup let me paint this picture for ya, baby Yup You spend your nights alone And he never comes home And everytime you call him, all you get's a busy tone I heard you found out That he's doing to you What you did to me Ain't that the way it goes When you cheated, girl My heart bleeded, girl So it goes without saying that ya left me feeling hurt Just a classic case scenario Tale as old as time Girl, you got what you deserved And now you want somebody To cure the lonely nights You wish you had somebody That could come and make it right But girl, I ain't somebody I'm out of sympathy See..

Hey, do you want to get language learning tips and resources every week? Join our mailing list to receive new ways to improve your language learning in your inbox! Leave me alone, i'm with someone Really? That guy over there? I'm really bored Youre bored?

Testo What Goes Around Comes Around powered by Musixmatch. Comes Around.

.

4 thoughts on “Justin timberlake what goes around

  1. "What Goes Around / Comes Around (Interlude)" is a song recorded by American singer and songwriter Justin Timberlake for his second studio album.

Leave a Reply